Lite smärta dör man inte av



Gårdagens nödvändighet blev inte alls av. Jag har haft sådan mensvärk nu i två dagar.. Det värsta är att jag var en av dem få tjejerna i världen som aldrig hade mensvärk, men så skaffade jag p-piller och då jävlar. Det går inte över heller, utan känns hela tiden... Smärta brukar inte ta över mina planer, mitt ordspråk lyder "lite smärta dör man inte av", men gårdagen fick bli en lugn kväll framför tvn med lite godsaker. Idag blir det mer saker gjort, för nu är jag påväg till landet för rensning!! 👍🏼

Postat av: Elin

Så fin du är! <3

2015-09-06 @ 23:13:27
URL: http://fashionbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden