Hatar ordet, hatar innebörden


Varför finns det ens ett ord som heter stress. Hatar ordet och hatar innebörden. Trots det är det en stor del av mitt liv och en ännu större del denna vecka. Har så mycket jag vill göra och hinner med, men just nu känns det som att ingenting kommer bli gjort. Har skola, jobb, vänner, pojkvän, syster, familj och "skönhet" som jag måste fokusera på och vet inte riktigt hur jag ska få ihop allting. Ändå drog jag till stan ett tag efter skolan för att köpa hem lite nödvändiga saker, så missar jag bussen precis... Otur i oturen.. Men nu kommer den andra bussen om bara 4 minuter så snart ska jag få komma hem och in i värmen! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden