Ta hand om sig själv


Jag har fortfarande världens träningsvärk i benen från i måndags. Kanske ett tecken på att det är dags att komma igång igen? Oavsett om det är ett tecken eller inte, så är det dags. Tyvärr får jag jätte ont i fötterna när jag springer, ska försöka kolla upp snart. Får prata med mamma och boka en tid hos ortopeden. 

Idag har det varit, skola-jobb-plugg. Det har inte varit den bästa dagen, inte dem bästa veckan för att vara ärlig. Så denna helgen har jag ingenting för mig utan ska försöka muntra upp mig själv genom att bara ta hand om mig själv, mitt rum och saker som måste göras. Nu ska jag försöka sova, för lite sömn gör inte humöret bättre, nattii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden