Myser när man fryser


En söt bild från igår då jag frös och snodde älsklingens tröja.

Söndag, en dag som är sådär uppskattad men den har varit helt okej iallafall. Runt tvåtiden åkte jag till mormor där vi firade henne i förskott. Blev mat, godis, fika, glass, frukt och tårta, nu är jag 20 kilo tyngre helt enkelt. Men hur gott är det inte?!? 
Efter att jag kommit hem har jag varit nere och ätit ännu mer tårta med föräldrarna haha. Men har även äntligen läst ut boken "kung Oidipus", var i sista minuten, seminarium imorgon. 

Nu är det säsongstart av Big Brother på kanal 11, kollar ni? Det är nytt iår och ska vara ett maktspel. Om det blir lika bra som det har varit för några år sedan återstår att se. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden