GANT - CLASS



Den här underbara klockan kom min pojkvän hem med i lördags, för ingen anledning alls. Hur underbar får man vara egentligen? 

Idag efter skolan har jag varit nere på stan för att fixa båda mina klockor, så det går att använda. Fick dessutom med mig ett par supersnygga skor med mig hem. Kom hem rent sent så har inte blivit mycket pluggande gjort, men ska försöka sova lite, men först ska jag fixa mina naglar. Skönt med sovmorgon imorgon så ska passa på att få lite sömn, vi hörs imorgon ✌🏼️

Postat av: Erica Andersson

men åhh vad fin klocka!

2015-10-07 @ 20:29:47
URL: http://yourserica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden