TRESemmé perfectly (un)done





En besvikelse... 
När jag beställde hem min underbara locktång fick jag med mig TRESemmé perfectly (un)done. Så nu tänkte jag testa den. Följde varje steg:
1. Duscha 
2. Dela in håret i sektioner och fördela 2-5 pumptryck per sektion jämt i fuktigt hår. 
3. Föna håret torrt. 
Men eftersom jag har ganska rakt hår naturligt skulle man använda en locktång. Så egentligen blev resultatet exakt samma som när jag lockar mitt hår i vanliga fall så detta tog bara extra tid. Fattade inte riktigt varför man ska använda denna produkt(?!?!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden