Like a princess


Fick frukost på sängen imorse av min underbara pojkvän. Han har varit så gullig denna helg så känt mig som en liten prinsessa, allt från ord till massage haha. Förmodligen för att han ska vara borta i en vecka och oavsett om han erkänner det eller inte så vet jag att han kommer sakna mig ;) 

Till kvällen blev det grillning och lite spel i Viptorp, men tillbringar natten på landet. Imorgon blir det tidig födelsedagsfirande för mamma så måste upp tidigt för att hjälpa till, godnatt! 

Postat av: Fanny

Vad mysigt med frukost på sängen :)

2015-07-14 @ 18:54:32
URL: http://fawila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden