Where did my money go?

Sista dagen på sommarlovet och känslorna är blandade. 
*Glädje
av att komma in i alla rutiner igen och inte slarva med mat, sovande och träning. 
*Lite skräck av att börja i en ny klass, nya mentorer osvosv. Framförallt eftersom jag gillade min gamla klass.
*Ångest över att se tillbaka över sommarlovet och gud vilka onyttigheter det har varit haha. Flera hundralappar har spenderats på mat och fika (bilderna är inte ens hälften, hjälp...) Känns dessutom som jag inte har gjort någonting, men har heller inte varit hemma(?!) men så är det väll alltid.
*Trött av allt plugg jag ser framför mig och ännu mer ångest över hur mycket tid jag förlorar till plugg och tid jag förlorar till att göra andra roliga saker. 
Men i helhet känns det bra och spännande för att se vad denna termin har att erbjuda, så detta ska nog gå bra. Dessutom är det om cirkus en månad kvar tills min födelsedag :D 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden