Hejdå syster




Dessa underbara bilder är från eftermiddagen idag då vi hade avskedsmys med familjen och mormor. Självklart blev det en hennes favorit "prinsesstårta" och ett litet paket med ett strykjärn i haha. 

För om bara några timmar åker min syster till Kristianstad och nu ska hon inte bo här med oss andra längre. Även fast hon vanligtvis går mig på nerverna kommer jag definitivt att sakna henne, kommer bli tomt och tyst utan henne. Får väll se hur lång tid det tar för henne innan hon ringer för att hon saknar mig ;)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden