Coconut water with pineapple

Denna juiceliknande dryck kom min mamma hem med för någon dag sen och jag har fastnat helt. Det är alltså kokosvatten med ananas, det är nyttigt och såååå gott. Jag dricker bokstavligen minst en per dag, vanlgitvis mer. Det är en härlig frisk smak, får en hawaiikänsla utav den (inte för att jag har varit där haha). Ni bara måste testa den!
 
Jag har dock ett problem, jag har ingen aning om hur man får tag i den.. Min mamma har fått drycken i gåva från jobbet. Så vet ni vart de säljs eller någon annan liknande god dryck, säg jättegärna till, för snart är dem slut :( 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden