Cat in a hat


//Förlåt för att bloggen har stått tom, men att det är sommar ursäktar det, fullt upp helt enkelt och dvs en massa saker att blogga om framöver. Ni får en cool bild på mig i min hatt för det haha//

Idag har jag träffat min fina mormor för en lunch på Ming palace vilket är vårat ställe men min syster fick följa med ;) Har även mött upp en bra vän som jag faktiskt inte har träffat på hela sommaren, så det var riktigt mysigt!! 
Nu sitter jag i bilen med min galna syster med hög musik på väg mot ingen mindre än min älskling!! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden