Moto Jacket Black

Har inte haft någon jacka alls hemma sen min syster flyttade och tog med sig alla. Så i förrgår beställde jag hem den jackan som är ett måste ha på hösten, en skinnjacka, och idag låg den i brevlådan när jag kom hem. Jag har tänkt köpa en ny skinnjacka längw och denna har varit överst på listan ett bra tag. Beställde den från Chiquelle, Moto jacket black och jag har storlek xs. Älskar att den är lika snygg öppen som stängd sen är den super skön!! 

Postat av:

Riktigt snygg skinnjacka, vad kostade den? Behöver också en ny skinnis! Hoppas allt är bra med dig 🌸

Svar: Den kostade 699kr ☺️
angelo.blogg.se

2015-09-04 @ 10:25:12
URL: http://juliasusanna.blogg.se/
Postat av: Nadia

Så himla fin!

2015-09-04 @ 18:48:05
URL: http://nadiakandil.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden