TJUGO = SYSTEMET


Hipp hipp hurra för min storasyster som blir 20 idag och kan äntligen få handla på systemet ;) 

Skola-jobb-plugg, men däremellan tog jag, mamma och systern min en mysig middag på grappa tillsammans. Älskar maten där och vi hade det jätte trevligt. 
Imorgon är det torsdag och ska inte bara till skolan och plugga, jobbar inte heller utan har en liten små plan, ni får veta mer imorgon. Ska försöka blogga mer, har verkligen inte haft en minut över toll bloggen de senaste dagarna och hjärtat går i 300 hela tiden, men ska bättra mig. Nu ska jag försöka vila lite, godnatt! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden