Nostalgisk mat



Detta måste ju vara en av det mest nostalgiska saker som finns. Dessutom är det så gott, sen är det ju inte jätte onyttigt ;) 

Nu ska jag jobba lite psykologi, tycker faktiskt att det är en intressant kurs så det gör ingenting för mig. Senare ikväll kommer Alexo hit så jag är på jätte bra humör. Har knappt träffat han sen lördagsmorgonen.. Så ska bli mysigt med lite kvällsmys. Han skulle göra någonting innan men fick inte veta vad.. Hade nog inte med mig att göra, det var sådär roligt och han skulle bli glad haha, fatta ingenting, men vi får väll se när han kommer. Han gör ofta sådär bara för att jag ska bli nyfiken... ;) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden