Filmer med budskap

En onödig men skön dag, har endast haft en lektion.
Resten av dagen har spenderats hemma och försöker hitta lite inspiration till bloggen. Jag har funderat på att ha några saker som alltid publiceras en dag i veckan. Något jag tror jag ska börja med är Disney. Jag älskar Disney på alla sätt och vis, deras filmer har alltid så fint budskap och en bra historia, därför ska jag "tipsa" lite, en film i veckan. Eller har ni några andra förslag?

Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Låter bra ^^

2015-09-02 @ 17:33:27
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden