DET TJUTER



Igår kväll passade jag på att ta hand om mig själv lite efter träningen. La en återfuktare ansiktsmask på kvällen och det kändes så skönt efteråt. Man ska ju unna sig själv lite ompyssling någon gång i veckan, men för mig har det inte hänt på jätte länge. Ska försöka lägga in ansiktsmask minst en gång i veckan. Har också införskaffat mig lite nagelprylar, kan informera mer om det senare. 

Sitter just nu i stadshuset och jobbar, men larmet går för något fönster så jag tog två minuter till att skriva ett inlägg. Lite skumt är det, men skulle vara löst snart. Slutar iallafall om 4 minuter så ska väll överleva.... hoppas jag... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden