Klantarsel


En bild på mina fina pappa som nu inte får åka bil... Som ni vet håller vi på och river sommarstugan.och är man inte försiktig händer olyckor, som för min pappa. Han skulle lägga några brädor i kontainern och på något konstigt sätt vred han till brädan så den kom vid ögat. Nu har han salva, kan inte köra bil, kan inte jobba och ser suddigt på det ögat.. Klantarsel... Tur i oturen ska ögat inte ha tagit skada men trä är alltid smutsigt och det är endast irriterat. Om några dagar ska det blir bättre iallafall! 

Såg ni det nya programmet, CSI: cyber? Jag älskar liknande program och av alla csi är CSI NY helt klart min favorit. Annars är top 3 ordningen såhär:
1. Castle
2. Hawaii five-0
3. CSI NY
Man måste ge serien några fler avsnitt men jag tycker att det var helt okej och kan nog bli en bra serie. Många kända skådespelare och fortfarande likt de andra CSI men ändå annorlunda!! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden