Så kirrar man jobbet


Efter att ha sökt jobb från januari till juni har jag äntligen lyckats få något. Tillslut går det. Det blir ett lite kontorsarbete på kommunen, men det är alltid något så är super glad. 
 
Var och lämna in lönepapprerna på Nordea och gud vilken tid det tog. Det var nummer 39:s tur och jag var nummer 40, men fick ändå stå och vänta i över en halvtimme. Det var fullt i väntrummen och det fanns ingen organisation över huvudtaget. De löste stora som små problem, behövde hjälp av varandra och fanns endast tre kassor. Nej det kö systemet vill jag aldrig vara med om igen. Inte kul att vänta så länge för att bara lämna ett papper och gå, tog seriöst två sekunder för mig..
 
Humöret blev iallafall bättre av att mamma bjöd mig och syster på en god lunch på coffe house by George. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden