Pedant som en tant


Är det bara jag som riktigt riktigt irriterar mig på när badrummet är stökigt(?!) 

På bilden ovan ser ni hur det ser ut hemma hos mig på morgonen, när man delar badrum med någon som tycker om det stökigt. Stress stress stress... Detta är dock en ganska bra morgon, ganska fint enligt min fina söta rara storasyster. Kanske är lite för pedant?  Stressen bara kockar inom mig, men kanske ska ta användning av den, för snart väntar jobb. 

Postat av: Malin Hyving

Haha, när det ser ut så där hemma hos mej, tycker jag att det ser helt ok ut... inte alls stökigt. :)

Svar: Haha, nejdu. Dessa grejor ska stå i hyllan inte framför spegeln ;)
angelo.blogg.se

2015-08-12 @ 20:39:56
URL: http://varemalin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Bloggparaden